lundi 20 février 2017

Challenge Février pour 7 Dots Studio


Bonjour Chère âmes créatives
Aujourd'hui je vous montre mon Challenge Pour 7 Dots Studio.

Nous Avons une image  d'inspiration que voici:
Février Challenge "Love is in the air!!!"
Hello Dear creative souls
Today I show you my Challenge  For 7 Dots Studio. 
Here is the inspiration image:
Febuary Challenge "Love is in the air!!!"



Bien-sûr je vous ai fait un petit Vidéo si dessous.
Of course I made you a little video so below.











Dans cette création, je me suis amusé avec des punch de couleurs rouge et noir. J'adore le contraste. La collection Homegrown est splendide pour cela. 

Pour bien aller avec le thème " l'amour "  et les fleurs sont à l'honneur. 

Je suis encore et toujours en amour avec la marque car les collection sont toujours magic pour créaer du bonheur. 

Je vous souhaite une bonne visualisation.


In this creation, I am amused with punch of red and black colors. I love the contrast. The Homegrown collection is splendid for this.

To go well with the theme "love" and flowers are in the spotlight.

I am still and always in love with the brand because the collections are always magic to create happiness.

I wish you a good viewing.




7 Dots Studio:
Listes de Produits chez  7 Dots Studio:
Supplies from 7 Dots Studio:

















Supplies from Mixed Media Place:









Others products:

Lindy's Stamp Gang:


Wild Orchid Crafts:

50 MIXED PASTEL TONE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-333

40 MIXED EARTH TONE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-131

20 MIXED RED TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES MKX-090

12 BLACK BABYS BREATH FLOWERS MKX-295


Fabrika décoru:

Set lacquer viburnum berries. 20pcs. Black color Fabrika Decoru



Rester Créatives
Stay Creatives
Oubliez pas de venir faire un tour sur le blog de 7 Dots Sudio ici:
Remember to come and visit the blog 7 Dots Studio here : 
http://7dotsstudio.com/archives/category/blog


Cindy
xxx

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire