samedi 21 janvier 2017

Challenge 7 Dots Studio for January


Bonjour Chère âmes créatives
Aujourd'hui je vous montre mon Challenge Pour 7 Dots Studio.

Nous Avons une image  d'inspiration que voici:
Janvier Challenge "Traditions Monochromatic!!!"
Hello Dear creative souls
Today I show you my Challenge  For 7 Dots Studio. 
Here is the inspiration image:
January Challenge "Monochromatic!!!"




Bien-sûr je vous ai fait un petit Vidéo si dessous.
Of course I made you a little video so below.










Dans cette création je me suis amusé avec une nouvelle collection et bien sur la magnifique couleur turquoise.
La collection  se marie a merveille avec ce thème.
Sans oublier mes éclaboussures. 
et sans oublier mes éclaboussures et quelques fleurs.
Je vous souhaite donc une bonne visualisation.

In this creation I had fun with a new collection,  I love her for sure with magnificient Teal color.
This  collection blends wonderfully with this theme.
Not to mention my splashing with lot of flowers.
I wish you a good viewing.



7 Dots Studio:
Listes de Produits chez  7 Dots Studio:
Supplies from 7 Dots Studio:














Supplies from Mixed Media Place:










Others products:

Tresors de luxe Laces

Light Blue Chiffon Flowers with Pearls and Rhinestone Center, for Headbands, Clothing, Sashes, Set of 3, approx. 2 inches across, FL-171

Pack of 24 Jade Fabric Shabby Chic Roses with "Splatter" of gold paint, Very Shabby Chic, 15mm across PF-015


Prima Flowers

Blue fern Flowers
Flowers - Seaside Lilies

Flowers - Tranquil Blooms


Fabrika Decoru
Набор цветов "Маки". Кремовые. 6шт
Стеклянные капли (Дропсы). Прозрачный
Cheesecloth

Gesso White and Black with Water
Prismacolors  Black
Chalk Writer
Embossing paste White



Rester Créatives
Stay Creatives

Oubliez pas de venir faire un tour sur le blog de 7 Dots Sudio ici: 

Remember to come and visit the blog 7 Dots Studio here : 


Cindy
xxx

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire