jeudi 6 octobre 2016

une carte pour Scrap Fx



Salut a tous,
Aujourd'hui je vous présente une carte que j'adore. Malheureusement je fais aps souvent des cartes sa m'intimide.  J'ai adoré travailler avec les magnifiques chipboards de Scrap fx


Hello everyone,
Today I decided to show you a little Card with Magnificient Chipboards.
I had fun with the magnificent Products Chipboards and stencil. Lovely Details.
It is always a pleasure for me to use Scrap FX Embellishments.

carte-plain
img_1817-copyimg_1825-copyimg_1846-copyimg_1848-copy

And of course you all know me...... I love making videos so here it is: 






Here is the list of equipment.
Scrap Fx Products:
Others products:
Archivalk Ink Jet Black
Texture paste Ranger


Thank you all so very much!

Oubliez pas de venir faire un tour sur le blog de Scrap fx ici: 
Remember to come and visit the blog Scrap fx here : 

 Cindy 
xxx

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire